Stoffe Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Är det nån som vet var man kan kolla vilket grafikkort man har på Windows ME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Gå in i Kontrollpanelen>System>enhetshanteraren>och klicka på +Bildskärmskort Klart!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Tack Jag har: Intel 82815 Graphics Controller Till saken: Är mitt grafikkort bra? Det klarar NFS4 med 1024*768*16 utan några hackningar alls, det är väl iaf en måttstock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Tack Jag har: Intel 82815 Graphics Controller Till saken: Är mitt grafikkort bra? Det klarar NFS4 med 1024*768*16 utan några hackningar alls, det är väl iaf en måttstock Det låter inte som ett grafikkort. Titta i Egenskaper för bildskärm > Fliken Inställningar > Där tror jag det står Bildskärm på "ditt grafikkort". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Där står ju samma sak, Intel 82815 Graphics Controller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Där står ju samma sak, Intel 82815 Graphics Controller OK, jag känner inte till något sånt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Tack Jag har: Intel 82815 Graphics Controller Till saken: Är mitt grafikkort bra? Det klarar NFS4 med 1024*768*16 utan några hackningar alls, det är väl iaf en måttstock Gick du värkligen in i det jag skrev?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Gick du värkligen in i det jag skrev?! Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 (redigerad) Gå till Start välj Kör skriv in dxdiag klicka ok så får Du fram lite fakta. BOT Redigerad 22 juni, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Asså han har det där RUTTNA grafikkortet!!! Min kompis har också det. Det e skit och desuton så har inte NFS bra grafik. Spela Batelfield och tala om ifall det hackar eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 OK, jag känner inte till något sånt grafikkort min mamma har nån Intel Graphics Controller med 16 mb minne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Ojjj... det ser kört ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 ööh vad ser kört ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Hans mamma`S grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 ´Min mamma har nog ungefär samma grafikkort fast med win 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Min mamma ligger bara och läser hon hatar datorer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Hehe, min mamma älskar datorer(fast inte att mecka med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Konstigt..... och min pappa blir yr i huvudet när han spelar GAMECUBE och PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts