minigun Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jag vet att det finns någon liknande topic men inte något riktigt bra svar. så här lyder frågan: Hur kör man på två hjul. Det är lika med stört-omöjligt!! (lät töntigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 ta en ostadig bil, sväng så mycke du kan så att du komer på 2 hjul och försök att hålla dig kvar..eller så kan du köra med halva bilen på ett bupp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jm92 Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 det är hur lätt som helst man tar landstalker eller någon annan terräng bil och sväng så skarpa svängar som möjligt (höger vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 ta en moppe så kör du på 2 ljul =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag har faktiskt kört på två hjul i två sekunder med en packer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag har faktiskt kört på två hjul i två sekunder med en packer. det är typ den lättaste bilen att köra på 2 hjul med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 ta en moppe så kör du på 2 ljul =D Roligt 1+ till mr. link Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
one Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag tycker det är svin lätt med polis bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 ta en ostadig bil, sväng så mycke du kan så att du komer på 2 hjul och försök att hålla dig kvar..eller så kan du köra med halva bilen på ett bupp.. Bupp, måste vara något nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts