GiZmo Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jag har hela pontifex2 och när jag uppgraderade från 1.1-->1.26 så fungerar inte menyerna när man startar spelet! bara ''exit'' funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Kanske det finns en FAQ på Pontifex2 sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 http://www.pontifex2.com/cgi-bin/ikonboard.cgi?sidan e nere.. bara forumet e uppe.. det e en annan på forumet som hade samma problem som jag... en på chroniclogic sa att han skulle skicka ett mail med hur man ska fixa det.. så jag förökte bli medlem man jag har inte fått ett mail där man måste trycka på en länk än... så jag kan inte posta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts