Mr_link Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jag har laddat ner det har installerat hur spelar man det ?? jag har trryck på mta clein men ser inga servar eller nått pl hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 det står i readme men.. 1. Installera MTA 2. fixa The All-Seeing Eye på http://www.udpsoft.com/eye2/index.html (där finns många mta servrar) 3. dubbel klicka på en server som du vill spela på.. så kommer MTA clienten fram.. skriv in ditt nickname 4. starta GTA:VC sen new game 5. ha kul nu kanske jag har hoppat lite.. men så har gjorde/gör jag iaf.. lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Jag dissconnectas hela tiden för fan Nån som också gör det eller vet en fix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts