Green_Goblin Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Hej alliphop, det e jag Nutcase2, jag har skrivit det här på msn o låtit ".GTA.F360." kopiera och visa er på forumet. Jag kommer iaf att va bannad till den 29 December, jag kommer sakna Maffiarollspel väldigt mycket :'( Sen tänkte oxå säga att jag vill gärna fortfarande hjälpa till med de där Gta:"Pixel City".Men ha det bra allihop, vill ni säga nått till mig skicka ett mail till NutCaze2@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 för det första är han väl bannad för alltid?! och för det andra så är maffiarollspelet borttaget.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) Nix, han är inte bannad för alltid.. tbV blev bannad till den 9november.. Skribb vet jag inget om... *edit* Fick just reda på att skribb är parmanent bannad... Redigerad 3 augusti, 2003 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 hans ip e bannat sa han till mig iaf sen tog jag bort honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 hans ip e bannat sa han till mig iaf sen tog jag bort honom kan du banna snubbar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 kan du banna snubbar? Antagligen på MSN. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det var ju trevligt av nutcase2... Surt att han är bannad bara.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts