nickee Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Kan någon hjälpa mig. När jag kör GTA VC så efter en 30 minuters spelande så flimmrar bakgrunden och markörerna på kartan försvinner. Jag kan ej göra uppdrag vad skall jag göra? Jag e lite desperat för att jag vill sååå gärna spela GTA VC Snälla hjälp mig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Vad jag ser så har du frågat den fråna typ 3 gånger nu. Och du har fått massa hjälp men du skiter tydligen i det. Alltså, uppgradera drivrutinerna till grafikkortet. www.nvidia.com om du har ett geforce-kort, www.ati.com om du har ett radeon-kort. Hjälper inte det så vet aif inte jag vad som är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Vadå? Jag skiter väl inte i det. Jag har provat de och det fungerade inte. Jag ville bara ha en sida där man kan ladda ned drivrutiner. Jag frågade den spm sa att jag skulle göra det man han svarade inte så inte visste jag vilken soda jag skulle in på. Måste du vara så elak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts