Jump to content

Ta bort MSN Messenger

Maxter
 Share

Recommended Posts

Jag ville bjusa på ett litet tips. Hur man tar bort den ibland mycket störiga MSN som ligger intigreat med XP. Sedan kan du tanka ner MSN 6,0 som är mycket tuff och som du sedan tar bort på normalt sätt när du tröttnat eller testat den via ta bort/lägg till i kontrolpanelen. Givetvis funkar även nedan nämnda utan problem.

Command line to remove MSN mesenger from Winxp: (Genom Kör)

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Nämner detta då jag fått många frågor från mina kompisar hur man kan ta bort den. De orkar inte lösa problemen själva :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Microsoft Messenger som ligger med i XP från början så säga. Det går ju att tanka ner MSN 5.0 / 6.0 men då är problemet att den MSN messengern 4.5 eller vad den nu kallar sig ligger och stör eller är bara i vägen. så jag tog bor den helt med mitt första inläg och använder nu Bara MSN 6.0 som jag tycker är cooö. Hoppas att du fått svar på frågan. ?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Microsoft Messenger som ligger med i XP från början så säga. Det går ju att tanka ner MSN 5.0 / 6.0 men då är problemet att den MSN messengern 4.5 eller vad den nu kallar sig ligger och stör eller är bara i vägen. så jag tog bor den helt med mitt första inläg och använder nu Bara MSN 6.0 som jag tycker är cooö. Hoppas att du fått svar på frågan. ?!?

:wacko: Nej, Windows Messenger

Redigerad av ZalCiNoWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor