Maxter Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Jag ville bjusa på ett litet tips. Hur man tar bort den ibland mycket störiga MSN som ligger intigreat med XP. Sedan kan du tanka ner MSN 6,0 som är mycket tuff och som du sedan tar bort på normalt sätt när du tröttnat eller testat den via ta bort/lägg till i kontrolpanelen. Givetvis funkar även nedan nämnda utan problem. Command line to remove MSN mesenger from Winxp: (Genom Kör) RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Nämner detta då jag fått många frågor från mina kompisar hur man kan ta bort den. De orkar inte lösa problemen själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 du mena väl Windows messenger.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Ja Microsoft Messenger som ligger med i XP från början så säga. Det går ju att tanka ner MSN 5.0 / 6.0 men då är problemet att den MSN messengern 4.5 eller vad den nu kallar sig ligger och stör eller är bara i vägen. så jag tog bor den helt med mitt första inläg och använder nu Bara MSN 6.0 som jag tycker är cooö. Hoppas att du fått svar på frågan. ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) Ja Microsoft Messenger som ligger med i XP från början så säga. Det går ju att tanka ner MSN 5.0 / 6.0 men då är problemet att den MSN messengern 4.5 eller vad den nu kallar sig ligger och stör eller är bara i vägen. så jag tog bor den helt med mitt första inläg och använder nu Bara MSN 6.0 som jag tycker är cooö. Hoppas att du fått svar på frågan. ?!? Nej, Windows Messenger Redigerad 3 augusti, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Om man har laddat ner Service Pack 1 till XP så är det mycket lättare att ta bort Windows Messenger! Öppna bara Lägg till/Ta bort program, och välj sen fliken "Lägg till/Ta bort windows-komponenter" Där ska bl.a. Windows Messenger finnas att avinstallera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Ok Jag ger mig: Remove Windows® Messenger from Windows® XP. Windows Messenger / MSN Instant Messenger. Kan ju nu hoppas att det inte ska bråkas mer om saken. Men som sagt ett litet tips .. harmlöst sådant för att vara lie snäll så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 smart Maxter måste göras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts