Arvid Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 http://user.tninet.se/~brr020f/files/loggo.jpg Lonely Island 1.0 - Ny bana till GTA1 skapad av mig. Efter mycket arbete är jag äntligen klar med min bana till GTA1, om ni undrar varför det tog över ett halvår beror det på att jag inte jäktade utan bara jobbade lite ibland. Nu är den i alla fall färdig så det är bara att ladda ner och spela! Ni måste ha fullversionen av GTA installerad för att banan ska fungera, svensk readme med fullständiga instruktioner medföljer. Banans specifikationerNy stad skapad med texturer från Vice City6 uppdrag och 2 Kill FrenziesVapen och powerupsTåglinje med 3 stationerResprayshop och bombshopFungerande kranarMilitärbas och flygplatsFörbättrade båtarm.mScreens Karta | Screen 1 | Screen 2 | Screen 3 | Screen 4 3D-screen från Junction 25 Ladda ner Lonely Island 1.0 (2.3 mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 proffsmoddare =) skulle laddat ner det om jag hade haft kvar GTA1 men det råka följa med i hdd krashcen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 snyggt!! jag laddar ner nu och är mycket nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 skall ladda ner !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Jopp, Arvid har gjort ett bra jobb, gillar uppdragen! (Som beta-testare vet man ju! ) Ska köra hans bana lite mer noggrant se'n och utforska mer... Det där smittade nämligen av sig på mig så jag blev sugen på att återuppta jobbet med min bana, men det kommer nog dröja lång tid innan den blir klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 skit snygg bana ! men hur flyger man hellikoptrarna ? baj deh wäjh. finns det program som man kan gjöra banor på enkelt ? om man är en nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 skit snygg bana ! men hur flyger man hellikoptrarna ? baj deh wäjh. finns det program som man kan gjöra banor på enkelt ? om man är en nybörjare. Helikoptrarna kan inte flyga... (står i readme) För att göra banor behöver du Junction 25, det är svårt i början men man lär sig snabbt. Uppdrag programmerar man i Anteckningar och egna meddelanden lägger man in med t.e.x Gmanfc. Vill man ha med egna bilar också behöver man GTA Cars. Allt finns på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 great ! skall börja modda sen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Det påminer mig om min bana som jag lovade alla att jag skulle gör men det blev inget av kanske ska böraj igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Ni som har laddat ner och spelat igenom banan får gärna komma med kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 snyggt synd att man inte har gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 den är alltså riktigt grym. lite jobbigt när man skall köra båtar kanske. men jag gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 sjyst! är det lika "lätt" att modda gta 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 VAFALLS!! Inga poliser?? :'( efter första uppdraget står det att man ska svara i telefonen. Pilen pekar på den men det ringer ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Ska testa imorgon, verkar intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 VAFALLS!! Inga poliser?? :'( efter första uppdraget står det att man ska svara i telefonen. Pilen pekar på den men det ringer ju inte! Tack, jag hittade felet direkt! Ett litet fel i uppdragskoden gjorde att telefonen slutade ringa om man väntade för länge med att svara. Om ni åker direkt till telefonen efter att ni klarat första uppdraget kommer ni dock inte märka av felet. Buggen är i alla fall åtgärdad nu och jag har ersatt den gamla zip-filen med en ny där telefonbuggen är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 YEAH! gillar detta, ska formatera och jag kan ladda hem så mycket skit som bara möjligt nu! HURRA! (ni skulle se min hdd ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 YEAH! gillar detta, ska formatera och jag kan ladda hem så mycket skit som bara möjligt nu! HURRA! (ni skulle se min hdd ) GTA bana inte skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Riktigt bra bana Arvid! Bra uppdrag med + riktig bra GTA-feeling. Synd bara att GTA inte är som förr, det bara hackar nu (ska leta fram min gammel-gamla dator och göra den till en GTA-only dator ) Du borde skicka in banan till GOURANGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 proffsmoddare =) skulle laddat ner det om jag hade haft kvar GTA1 men det råka följa med i hdd krashcen.. gta1 finns ju gratis att ladda ner (lagligt) på rockstars hemsida www.rockstar.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts