okka Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Kan någon fixa svensk ambulansbil och svensk brandbil? jag har letat jättemycket fast jag har inte hittat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Kan någon fixa svensk ambulansbil och svensk brandbil? jag har letat jättemycket fast jag har inte hittat det. http://ninthgate.mine.nu/~oz/gta/ svensk ambulans iaf. och du... har du svensk polisbil ? om du har det... är den bättre än den som ligger på den sidan jag länkar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 http://ninthgate.mine.nu/~oz/gta/ svensk ambulans iaf. och du... har du svensk polisbil ? om du har det... är den bättre än den som ligger på den sidan jag länkar ? Det finns ju ingen svensk ambulans där?? Vet att skribb höll på/skulle börja med ambulans och brandbil, men det har han säkert lagt ner... Stellan kanske kan? Han har ju gjort Enforcern och Mavericken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 GTA3_PLAYER har gjort en svensk ambulans vad jag vet.. Sök efter ambulans eller ambulace och kolla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 GTA3_PLAYER har gjort en svensk ambulans vad jag vet.. Sök efter ambulans eller ambulace och kolla.. Om du syftar på den här tråden så är bilden "borta" nu och det finns ingen nadladdningslänk. Och på GTA3_PLAYERs sajt, VC Sweden Mods finns det inte någon ambulans att ladda ner, bara en ambulanssjukvårdare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 öhm. oj, då har jag missat det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Om du syftar på den här tråden så är bilden "borta" nu och det finns ingen nadladdningslänk. Och på GTA3_PLAYERs sajt, VC Sweden Mods finns det inte någon ambulans att ladda ner, bara en ambulanssjukvårdare... Okej.. då får vi väl vänta på ett svar från pelle, vad som har hänt med hans ambulans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 mysteriumet med den försvunna ambulansen. man borde gjöra en deckar bil åxå ! gjöra om skinnet på en skåpbil så den ser ut som mysteriemaskinen i Skobido ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Blev inte player misnöjd med ambulansen, så han släppte den inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jo, den är släppt. jag har den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Blev inte player misnöjd med ambulansen, så han släppte den inte? Jo, han släppte den... blir inte bättre än så här finns på min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Mikke, om du har den så kan väll du lägga ut den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jag tog bort den, texturerna blev så dåliga... ick inte att göra nått åt tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) jag tog bort den, texturerna blev så dåliga... ick inte att göra nått åt tyvärr menar du det där strulet med bakdörrarna ? att färjerna inte passar och så ? -EDIT- tycker nog det är bäst om kalle lägger ut det själv. (vet inte hur man gjör.) Redigerad 3 augusti, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag tog bort den, texturerna blev så dåliga... ick inte att göra nått åt tyvärr Jag kan nog fixa texturerna.. håller på att lära mig Z-modeller.. Går rätt bra faktist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Kan någon fixa svensk ambulansbil och svensk brandbil? jag har letat jättemycket fast jag har inte hittat det. läs Viktiga grejerna över där finns det eller Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts