Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 min PS2:maskin har börjat gå långsamt. kan det och gjöra med att lasern måste rengöras ? en sån skiva som man rengjör lasern kostar ju ändå 60 spänn. min tanke annars är att sälja maskinen för ca 1000 lappen och löpa en nya för... 2000,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) du får en ny laser inkl. montering för 1500:- på psxcare.com sen så har du 2års garanti om du inte öppnat lådan eller på annat sätt förstört den Redigerad 3 augusti, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 köpa en ny laser för 1500,- då köper jag nog en ny PS2:maskin för 2000,- eller 1000,- som det då blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 köpa en ny laser för 1500,- då köper jag nog en ny PS2:maskin för 2000,- eller 1000,- som det då blir. har du skuvat i din ps2, om inte gäller garantin! om du inte lekt med lasern förståss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 näh det är lungt. det är bara det att den är såpas gamal att garantin inte gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 näh det är lungt. det är bara det att den är såpas gamal att garantin inte gäller. köp en skiva...min va lite dum...men jah köpte en rengöringskiva och nu funkar den skitbra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Min börjar surra högt efter ett tag sedan hänger sig spelet Ska testa att köpa en sån' där rengöringsskiva, verkar bra. Har hört att damsuga ps2'an med handdamsugare ska fungera bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 PS2 = Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 PS2 = Spel jo, det stämmer. det finns spel till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jo, det stämmer. det finns spel till PS2. hehe..han måste ha menat nåt annat...men jag kan inte komma på vad du har säkert en bra förklaring funny till oss som inte förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hur funkar en sådan där cd? Skickar den uten liten byggarbets robot som lagar cdn åt en ? Farsan använde en såda til vår väldigt gamla video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hur funkar en sådan där cd? Skickar den uten liten byggarbets robot som lagar cdn åt en ? Farsan använde en såda til vår väldigt gamla video. använde han en reparations CD till en gamal video ? du menar väll ändå att han använde en band som man kletar vätska på och sen så renjör de... äh... du vet själv. cd kanske fungerar på det viset att det står info på den som: fungera dumma laser ! du är inte sönder eller för slö ! fungera, fungera ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 hehe..han måste ha menat nåt annat...men jag kan inte komma på vad du har säkert en bra förklaring funny till oss som inte förstår Han menade nog att han flyttade topicen till Spel-forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Han menade nog att han flyttade topicen till Spel-forumet Just precis...ska uttrycka mig mer tydligt i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 använde han en reparations CD till en gamal video ? du menar väll ändå att han använde en band som man kletar vätska på och sen så renjör de... äh... du vet själv. cd kanske fungerar på det viset att det står info på den som: fungera dumma laser ! du är inte sönder eller för slö ! fungera, fungera ! Han använde såklart en videobandskasett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts