dann_epang Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 Om du hade köpt GTA 3 i affären så hade du fått med en karta med alla städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 hehe, jag röstar på alternativ 1 kolla http://www.gtasajten.com/gta3/kartor.asp. Men den bästa kartan finns här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Eh, varför är det en poll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Ähh köper man inte spelet ska man IKKE! ha några kartor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Följer det verkligen med några kartor när man köper GTA3. När jag såg det i en affär var det förpackat i en "playstation-förpackning" alltså i ett plastfodral där det nog inte får plats några kartor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Det är visst med en karta över alla öar!!! Det går ju att vika kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 2 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2002 Goddamnit!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 Rohzcak, din avatar var nog det fulaste jag sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 Du är bara avundsjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 GTA3_PLAYER DIN AVATAR E GRYM HAR DU GJORT DEN SJÄLV ELLER?? DET E JU ROLIGT ATT GÖRA AVATARS SJÄLV I PHOTOSHOP//GTA MASTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 nej... jag hittade den i något tyskt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 OK DÅ VET JAG!! :neaky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts