the-copy Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 kan npgon sk8icka till mig på 136666045 på icq :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) main.scm tappa inte bort den igen..d va massa krångel o fixa ( ) Redigerad 3 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 main.scm tappa inte bort den igen..d va massa krångel o fixa ( ) e de din lilla kuk som ligger i en mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) e de din lilla kuk som ligger i en mapp? hahahah neeej! jag lovar..det råkar inte bara va min dator..men jag tar nog bort lite för att slippa missförstånd nu *edit* det betyder...shiit..idiot *edit2* nån som vet hur man tar bort dom...dom syns ju inte i ws_ftp! och det går inte att ta bort dom för det står att d finns innehåll i mappen vilket d gör men jag ser ju inte de *edit3* sådär ja Redigerad 3 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts