Urkas Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Det är så här, jag har ett SB Live! ljudkort och kör med 5.1 ljud (dock utan center). Kör jag igång GTA VC så när den kommer in i menyn laggar det till nån sekund och det beror på att den byter ljudinställningarna i Windows. Alltså från 5.1 till 4. Med andra ord, inget ljud ur subben. Nån som vet va fan spelet gör så för? Jag har testat med dom senaste drivisarna och jag har 1.1 patchen men det har inte hjälpt ett jävla dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 det laggar inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Vaddå laggar inte alls? Det laggar till i nån sekund, om du kanske läser vad som står. Men det är ingen vettig person som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Om det nu inte är någon vettig person som kan hjälpa dig, varför frågar du då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 lägg av! om man inte kan hjälpa honom ska man inte skriva heller. jag kan tyvärr inte hjälpa heller. men jag var tvungen at säga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts