Jump to content

Fråga!

samsung
 Share

Recommended Posts

Jag har 3 frågor

min första fråga är

jag undrar hur man tar polisens kläder när man dödat honom?

kan nån hjälpa mig att svara på det.

Min andra fråga är vad man hittar dom olika flygplanen som man kan flyga med har bara hittat en helikopter.????????

och den tredje frågan är:

När man ska köpa texempel strippklubben eller nåt annt så står det att man ska komma tebaka senare men det kvittar vad klockan är så står det lika dant ändå.

hur gör jag?

Hjälp mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 3 frågor

min första fråga är

kan nån hjälpa mig att svara på det.

Min andra fråga är vad man hittar dom olika flygplanen som man kan flyga med har bara hittat en helikopter.????????

och den tredje frågan är:

När man ska köpa texempel strippklubben eller nåt annt så står det att man ska komma tebaka senare men det kvittar vad klockan är så står det lika dant ändå.

hur gör jag?

Hjälp mig.

1. Det går inte å ta dom bara i ett speciellt uppdrag när man ska spela polis

2. Jag lovar att du kommer hitta dom senare i spelet

3. Vissa byggnader går inte köpa när det är ganska tidigt i spelet. Som strippklubben. Du får fortsätta göra uppdrag så kan du köpa byggnaden senare. Det hjälper alltså inte att du väntar ett dygn utan att göra nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. polis kläderna kan du hitta i omklädningsrummet ungefär vid malibu blub efter uppdraget "Copland"

2. Det finns bara ett flyplan och den går på vatten, den finns vid simstudion ( högsta ön på kartan) men den finns där om du har köpt filmstudion och har klarat uppdraget " Dildo dodo" uppdraget.

3. du måste klara uppdraget "shakedown" för att kunne köpa företag, innan det kan man bara köpa sparställen.. ( shakedown uppdraget får du efter att du har dödat Diaz )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. polis kläderna kan du hitta i omklädningsrummet ungefär vid malibu blub efter uppdraget "Copland"

2. Det finns bara ett flyplan och den går på vatten, den finns vid simstudion ( högsta ön på kartan) men den finns där om du har köpt filmstudion och har klarat uppdraget " Dildo dodo" uppdraget.

3. du måste klara uppdraget "shakedown" för att kunne köpa företag, innan det kan man bara köpa sparställen.. ( shakedown uppdraget får du efter att du har dödat Diaz )

lite bättre förklarat :wacko: har ju inte kommit så långt

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wacko:

jo, du ska gå till Diaz

sen går du dit helikoptern är och spränger den!

efter det kan du få polisens kläder !

jo... sen kan du ladda ner SPEL helt lagligt på 127.00.1

dumpen ligger i kanada och dom skriver kontrakt med spelskaparna!

det är bara å tanka :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor