Sirius Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Hej allesammans nu är jag tillbaks. Jag har varit i new york (staden), och det var grymt ! Såg empire state biulding, men jag gick aldrig upp för att det var 2h timmars kö , jag såg också queens, bronx och FN byggnaden , tunnelbana åkte jag också. Sen när vi var i hyde park (eller var det nu hette ) så finns det en byggnad där som heter "The swedish cottage" som hade svenska flaggan på sig med . Sen så har vi åkt norrut till niagara fallen det var också fräckt, gfast vi åkte inte med båten. Och så en massa andra saker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Hej allesammans nu är jag tillbaks. Jag har varit i new york (staden), och det var grymt ! Såg empire state biulding, men jag gick aldrig upp för att det var 2h timmars kö , jag såg också queens, bronx och FN byggnaden , tunnelbana åkte jag också. Sen när vi var i hyde park (eller var det nu hette ) så finns det en byggnad där som heter "The swedish cottage" som hade svenska flaggan på sig med . Sen så har vi åkt norrut till niagara fallen det var också fräckt, gfast vi åkte inte med båten. Och så en massa andra saker coolt ¨ men ... kan vi inte sluta göra "hej" och "hejdå" trådar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Kul! Men såna här trådar behövs inte, skriv i Nya Vardagssnack! istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts