Curly Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Idag så ska jag åka till min farfar's sommarstuga i finland, ska väl ut och fiska lite och ha det bra. Jag kommer hem på fredag (ganska så säker på det ) I alla fall, hejdå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) Idag så ska jag åka till min farfar's sommarstuga i finland, ska väl ut och fiska lite och ha det bra. Jag kommer hem på fredag (ganska så säker på det ) I alla fall, hejdå bye bye *edit* detta är också lite onödigt!' passar lika bra i vardagssnack! Redigerad 3 augusti, 2003 av Visa City Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 shh!! Kul att så många bryr sig föresten :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Jag bryr mig! Men detta borde som sagt ha postats i Vardagssnack... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Kul! Men såna här trådar behövs inte, skriv i Nya Vardagssnack! istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts