dif89 Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jag behöver hjälp med att hitta 2 affären som man kan råna....jag har rånat 13 av 15...hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Här kan du se alla äffärer som gr att råna: http://www.oddweb.net/gta4/index.asp Klicka på 100% Completion och sen på Robberies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Det är väll inte så svårt att hitta till affärerna. Det tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jag behöver hjälp med att hitta 2 affären som man kan råna....jag har rånat 13 av 15...hjälp mig du ska råna verktygs affärenrna om du inte gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts