walen Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) jag hittade ett litet rum i närheten av penga fabriken...och där inne fanns en hm vad ska man säga en sådan klädes ikon´...........där det stod havanna .....men jag kunde inte få tag på den det var typ en osynlig vägg ivägen.... jag har klarat alla story uppdrag och hus uppdrag..... Redigerad 3 augusti, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Det är typ en bugg eller något sånt... Men jag vet att det finns någon mod att ladda ner som fixar det, kommer dock inte ihåg var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Det är typ en bugg eller något sånt... Men jag vet att det finns någon mod att ladda ner som fixar det, kommer dock inte ihåg var. aha okej...nån som vet var modden finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Här finns modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 hur ser kläderna ut? nån som har bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 hur ser kläderna ut? nån som har bild? Vit t-skirt och ett rött band runt huvet.. Ser ut som en utav havanna medlemmarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 tryck på "här" på Senitels post.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Här finns modden tackar tackar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts