Hultenius Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det är inte när man joina som räknas det är väll hur man sköter sig på forumet. Det är lite av varje + hur aktiv man är + ålder. Jag har redan klart för mig vem/vilka som står på tur så ni behöver inte fjäska. Men det kommer nog dröja länge innan vi behöver en moderator igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Men det kommer nog dröja länge innan vi behöver en moderator igen det kommer det! men nån moderator kommer för eller senare att sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det är lite av varje + hur aktiv man är + ålder. Jag har redan klart för mig vem/vilka som står på tur så ni behöver inte fjäska. Men det kommer nog dröja länge innan vi behöver en moderator igen hehi hoppas du inte tror jag försöker fjäska när jag skickar pm med frågor till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 ehh ursäkta men betyder det här: §1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut. att man inte får ifrågasätta en admin/mods beslut jag menar inte för att klaga det ju som i en diktatur men om man får ifrågasättta you have my excuse Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 klart man får ifrågasätta administratörernas/moderatorernas beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 klart man får ifrågasätta administratörernas/moderatorernas beslut. okej okej jag ville bara fråga det är lugnt nu när jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag tycker att pelle, stalleponken (StellHell ), Arvid, funnybunny och Mr. Glassbil passar bra som 'moderatörer' (Men mig då? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag tycker att pelle, stalleponken (StellHell ), Arvid, funnybunny och Mr. Glassbil passar bra som 'moderatörer' (Men mig då? ) och mig da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts