Zass Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Hur klarar man lättast uppdraget No escape? Det vimlar ju av poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Det var ett tricksigt uppdrag. Jag gjorde så att jag "sköt rent" i korridoren så att fången inte blev skadad. Väl ute fortsatte jag att hålla alla poliser på avstånd. När killen i cellen kom ut hade jag en snabb bil parkerad utanför med passagerarsidan mot trappan så att killen i cellen slapp gå runt bilen utan kunde hoppa in snabbt o enkelt. Sedan åkte jag fort som fasen o resprayade. Ps det tog några försök då killlen i cellen har en tendend att gå o gömma sig inne på stationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 Det var ett tricksigt uppdrag. Jag gjorde så att jag "sköt rent" i korridoren så att fången inte blev skadad. Väl ute fortsatte jag att hålla alla poliser på avstånd. När killen i cellen kom ut hade jag en snabb bil parkerad utanför med passagerarsidan mot trappan så att killen i cellen slapp gå runt bilen utan kunde hoppa in snabbt o enkelt. Sedan åkte jag fort som fasen o resprayade. Ps det tog några försök då killlen i cellen har en tendend att gå o gömma sig inne på stationen. Gjorde likadant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 va svårt ni gör det jag tog en vanlig bil, parkerade utanför polisstaion.. släppte ut han ur fängelset, sen lämnade han han bara . för det är ju bara mig dom skjuter på och inte han.. körde in i pay´n´spray, och körde tillbaka och hämtade han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 va svårt ni gör det jag tog en vanlig bil, parkerade utanför polisstaion.. släppte ut han ur fängelset, sen lämnade han han bara . för det är ju bara mig dom skjuter på och inte han.. körde in i pay´n´spray, och körde tillbaka och hämtade han. de va min taktik också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) Det är ju bara ta en skyddsväst som man hittar någonstans och köpa en uzi börja peppra ta ut fången sno närmsta bil och kör honom dit han ska Redigerad 3 augusti, 2003 av Vice Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 va svårt ni gör det jag tog en vanlig bil, parkerade utanför polisstaion.. släppte ut han ur fängelset, sen lämnade han han bara . för det är ju bara mig dom skjuter på och inte han.. körde in i pay´n´spray, och körde tillbaka och hämtade han. ungefär som jag gjorde med bankrånet: parkerade bil bakom banken in och råna ut tar bilen lämnar killarna sprayar bilen och hämtar up dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Btw, har Cam alltid en blå skjorta på sig? Jag har för mig att han var klädd i gult första gången jag försökte klara No Escape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Btw, har Cam alltid en blå skjorta på sig? Jag har för mig att han var klädd i gult första gången jag försökte klara No Escape. Du minns nog fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 taktik? jag gick bara in på polisstationen, men då fick man två stjärnor förstås. men ´jag sköt mig fram till nyckeln, gick och hämtade killen gick ut på gatan tog nämaste bil, resprayade och körde hem honom. enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jag hadde den snabbe hojen parkerad utanför, tog med honom o körde till pay´n´spray. bara det att man får se till o inte bli påkörd så é de lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Såg att minigun skrev att han bara gick in och typ sköt sig fram?? störd... det är ju bara att ta poliskläderna i typ "dushrummet" brevid innan man går in såklart... Sen kan man ju oxå testa att ha en helikopter istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag körde sanchez! hadd evisser ligen laddat ner den så gick i typ 500 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts