Pronto Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Det är såhär att när jag kör vc utan att köra något uppdrag går det hur bra som helst.. Men när jag ska jöra ett uppdrag så börjar det lagga som in i h*lvete... Alla bilar försvinner (man ser bara folk sitta i luften och så laggar det as mycket. Fattar inte vad det är?? Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 testa: uppdatera drivrutiner till grafikkort www.nvidia.com testa med de här inställningarna i spelet: 800X600X16 = upplösning Frame limiter = ON (!!!) Drawing distance = testa med att ha den på allra LÄGSTA. TESTA också med att ha den på allra HÖGSTA. skriv om det funkar eller ej...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pronto Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 inget blev bättre men jag brukar köra på draw distance full och 1024*768 32 och det funkar.. men ibland när jag kör så blir det helt cp.. uppdrag och vissa vinklar blir det också helt cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 köp det.. inte för jag gjort det men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 testa: installera patchen 1.1. Finns på gtasajten... ladda också ner 3d analyser. Då kan du starta vice city därifrån. Du ska kryssa i en ruta där det står "Force SV TnL". Den finns också på gta sajten. klicka på vice city och sedan patchar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kosovo_Power Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 troligen beror det på att du har för lite minne. se till att ha minst 256mb. minne är inte alls dyrt så det kan du gott köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pronto Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag har 512 mb ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts