Pronto Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Det är såhär att när jag kör vc utan att köra något uppdrag går det hur bra som helst.. Men när jag ska jöra ett uppdrag så börjar det lagga som in i h*lvete... Alla bilar försvinner (man ser bara folk sitta i luften och så laggar det as mycket . kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Det här passar ju verkligen i GTA3-forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) Det här passar ju verkligen i GTA3-forumet... Han postade kanske fel. Va inte så sur. Redigerad 3 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Han postade kankse fel. Va inte så sur. Jo, men han har skrivit samma sak typ 10 gånger i olika forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Jaha ok. Förlåt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Vice City forumet nästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts