poppe1 Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Vad Kan jag sjuta mer än misiler med huntern? SVAR I PC TANGENTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 omg (sorry för spam men jag var tvungen att skriva det) EDIT: Minigun kan du sjuta med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Skut Misiler med Leftctrl och minigun med rightctrl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 haha, den ena säger sjuta och den andra skuta Det heter S K J U T A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Haha en Hunter som tjuter vilket oväsen det måste vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 en kul grej man göra med hunter eller sea sparrow är att flyga över militärbasen på låg höjd och peppra ihjäl militärerna med kulsprutan. Sen vänder man och flyger över igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jo, det verkar kul svårt att skjuta och styra helikoptern samtidigt väll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Han syfftar på att man såklart blir nerSKJuten om man vänder på låg höjd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 Skut Misiler med Leftctrl och minigun med rightctrl.. Jag skjuter i alla fall minigunen med space! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 en kul grej man göra med hunter eller sea sparrow är att flyga över militärbasen på låg höjd och peppra ihjäl militärerna med kulsprutan. Sen vänder man och flyger över igen. var är militärbasen? finns säkert en tråd om det här oxå men orkar inte lete... lr finns den på den där kartan alla länkar till? (svart rosa typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 den är vid flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) var är militärbasen? finns säkert en tråd om det här oxå men orkar inte lete... lr finns den på den där kartan alla länkar till? (svart rosa typ) Den ligger alldeles brevid flygplatsen... Redigerad 3 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jo, det verkar kul svårt att skjuta och styra helikoptern samtidigt väll minigunnen har väl autoaim har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag har samma problem med att hitta militärbasen,men nu trro jag vet var den er.ska hemta huntern och ska åka runt och döda folk fett kul,och poliserna kan typ aldrig nå en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 akta dig för polis helikoptrarna. dom försöker troligen att flyga in i dig. de gör dom med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag har samma problem med att hitta militärbasen,men nu trro jag vet var den er.ska hemta huntern och ska åka runt och döda folk fett kul,och poliserna kan typ aldrig nå en. Jo, polishelikotpern lägger sig ovanför dig, och skjuter ner på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag har samma problem med att hitta militärbasen,men nu trro jag vet var den er.ska hemta huntern och ska åka runt och döda folk fett kul,och poliserna kan typ aldrig nå en. använd poliskläderna så skjuter inte militärena på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts