walen Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 den går att klara man ska gå in i ett sådant rum där en brud dansar för en .........man bara väntar en stund typ 10 min eller nåt ....och sen när man går ut från rummet så har man klarat den.....och 4000 går att hämta utanför sedan..... det kanske va gamla nyheter .........men det var det inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) det var väldigt gamla nyheter Redigerad 31 juli, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 det var väldigt gamla nyheter haha okej ....hehe men som sagt det var nytt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 om jag hade vc installerat hade jag gått in i rummet bortom det man var i först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 den går att klara man ska gå in i ett sådant rum där en brud dansar för en .........man bara väntar en stund typ 10 min eller nåt ....och sen när man går ut från rummet så har man klarat den.....och 4000 går att hämta utanför sedan..... det kanske va gamla nyheter .........men det var det inte för mig gamlasså det där behövde jag...förstod nämligen int vad man skulle göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 gamlasså det där behövde jag...förstod nämligen int vad man skulle göra ja man ser .. gammalt för vissa nytt för andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Vad pratar ni om??? Menar ni rummet på Pole position klubben? PLEASE explain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Hej Matias! När du köpt 'Pole position club' så går du förbi det stora rummet med strippor. Där är det en korridor. I det första rummet till vänster så är det en strippa man betalar för att kolla på... När du suttit där i ett visst antal minuter* så kan du gå ut därifrån och du har klarat Pole position club´s uppdrag. * 600 ska man slösa ut hos strippan innan man går ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Hej Matias! När du köpt 'Pole position club' så går du förbi det stora rummet med strippor. Där är det en korridor. I det första rummet till vänster så är det en strippa man betalar för att kolla på... När du suttit där i ett visst antal minuter* så kan du gå ut därifrån och du har klarat Pole position club´s uppdrag. * 600 ska man slösa ut hos strippan innan man går ut... tack för tipst... spelar mest cs. så är inte så vc aktiv nu.. vill ha MP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Svårt uppdrag om man inte får tillgång till internet osv. Omöjligt att klara då, för hur ska man veta att det är 600$ man ska ge henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 Svårt uppdrag om man inte får tillgång till internet osv. Omöjligt att klara då, för hur ska man veta att det är 600$ man ska ge henne svårt uppdrag annars om man sitter i vardags rummet med familjen samlad. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 tack iaf... nu har jag oxå klarat det men tycker R* kunnde gjort henne lite bättre :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts