Hultenius Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Servern är uppe, kontot är konfiguerat, domänen är kopplad. Nu är det bara att överföra alla bilder till den nya servern. Det kommer nog ta ett tag med tanke på mitt 56k modem. Egentligen kanske jag skulle väntat en dag, bränna ner bilderna på skiva och uploada dom från någon kompis med bredband.... men men... Jag ska i alla fall jobba i natt så jag måste gå och sova lite nu. När jag vaknar 3-4h senare är nog allt klart Fast sedan så måste ju hela sajten confas om så att den hämtar bilderna från den nya servern också... GTAsajten-Storage.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Servern är uppe, kontot är konfiguerat, domänen är kopplad. Nu är det bara att överföra alla bilder till den nya servern. Det kommer nog ta ett tag med tanke på mitt 56k modem. Egentligen kanske jag skulle väntat en dag, bränna ner bilderna på skiva och uploada dom från någon kompis med bredband.... men men... Jag ska i alla fall jobba i natt så jag måste gå och sova lite nu. När jag vaknar 3-4h senare är nog allt klart Fast sedan så måste ju hela sajten confas om så att den hämtar bilderna från den nya servern också... GTAsajten-Storage.com Kommer GTA-sajten använda den nya domänen i fortsättningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Nej vi kommer inte byta ut den gamla mot den nya om du menar det GTAsajten-Storage.com blir ju bara en enklare adress än tex: http://www49.webhotellet.org/~admin73 Sedan kanske jag installerar något program/skript som liknar det som finns på GTA3Files.com men det får jag bestämma senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Kommer det finnas någon sida på GTAsajten-Storage.com eller bara filer som är länkade från gtasajten.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Något sida blir det men jag har inte riktigt bestämt mig för vad den kommer innehålla. Antagligen blir det bara en liten statestiksida eller något liknande men det kan även bli ett liknande system som finns på GTA3Files.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Något sida blir det men jag har inte riktigt bestämt mig för vad den kommer innehålla. Antagligen blir det bara en liten statestiksida eller något liknande men det kan även bli ett liknande system som finns på GTA3Files.com. Great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Härligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Va soft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Jag jobbar på att koda om alla sidor nu så den nya servern kan nog tas i drift redan ikväll/inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 oh Bra... med statestik.. sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts