new Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Jag vet inte vad det är som jag har missat? Jag har gjort 98% av av spelet (Utan att fuska om det avgör) men vet inte vad dom två sista procenten kräver gjort. Det jag har gjort är alla vanliga uppdrag och alla sidouppdrag. (inkluderat ambulance, taxi mm) Äger alla byggnader. Gjort alla Rampages och unika stunthopp. hittat alla paket. Och rånat alla afärer. Vad har jag missat?? Tackar på förhand igen! /Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Har du klarat Shooting Range med över 40 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Har fått 86... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 förlåt 82.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) förlåt 82.. vad har de med den här topicen att göra? *edit oj, såg inte att de va du som starta topicen Redigerad 31 juli, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 har du gort "cone cracy"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Japp det har jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 kan du skicka upp en stats fil? gå in i statsen i vicecity och längst till höger längst ner står det hur man gör, ladda sen upp sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) vet inte hur jag lägger till den i meddelandet?? Redigerad 31 juli, 2003 av new Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 förlåt 82.. Det är ju jättebra med tanke på att 60 är maxpoäng :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Öh knappast?? säg hur jag lägger till stats-filen i meddelandet så skall jag göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Öh knappast?? säg hur jag lägger till stats-filen i meddelandet så skall jag göra det... du har 100 skott om du bara skjuter på den som ger 3 poäng så kan du få den 20 ggr eftersom det går åt 5 skott per gång 20x3=60 du måste mena träffprocent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Highest score for Shooter = 82.. lr? Säg hur jag lägger till filen så skall jag göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Ehh hur gör man det asså skjuta och det? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 åk till ammunation shopp i Downtown och gå vidare in i affären... där hittar du en skutbana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 C:\Documents and Settings\CT\Mina dokument\GTA Vice City User Files\stats.html Skall bara se om det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Nej men alvarligt talat... jag skulle behöva hjälp! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Du ska få över 40 eller 45 på shooting range, det är inte samma poäng som man får i uppdraget när man träffar Phil utan du måste återvända dit och göra om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
new Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Så nu har jag iaf fått 41 isåfall... men det är fortfarande bara 98%??? hjälp? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Så nu har jag iaf fått 41 isåfall... men det är fortfarande bara 98%??? hjälp?:"> Då måste du få över 45p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts