gamedawg Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Jag klarade nyss uppdraget 'the exchange' där man ska rädda Maria från Colombianerna, men efter jag klarade uppdraget fanns det ingen mer uppdrags person. Är spelet varvat? När jag dock trycker Start och väljer Load får jag se att det återstår ungefär 20 uppdrag att klara, men var hittar jag dem? Om någon vet, var snäll sig mig! Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 har du gjort telefonuppdragen och terrängbils-uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 har du gjort telefonuppdragen och terrängbils-uppdragen? Det finns ett telefon uppdrag vid Joeys garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Det finns ett telefon uppdrag vid Joeys garage. 4 st om man ska vara exakt, men de uppdragen är tråkiga... Man ska plocka upp folk och köra till hundmatsfabriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 4 st om man ska vara exakt, men de uppdragen är tråkiga... Man ska plocka upp folk och köra till hundmatsfabriken. 4??? Jag vet bara att det är ett. Nåt i stil med att man ska skjutsa en kille till ett ställe och sen köra tillbaka. Kommer inte i håg så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 4??? Jag vet bara att det är ett. Nåt i stil med att man ska skjutsa en kille till ett ställe och sen köra tillbaka. Kommer inte i håg så bra. Nejdå, det är 4. De är rätt likformiga dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Bara att man ska spränga bilarna på olika sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gamedawg Skrivet 4 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Ja, jag har gjort alla telefon uppdrag, både i Portland (för Diablos och för Joey), och i Staunton Island (för Yardies), och i Shoreside Vale (för Red-Jacks), men nu finns det inga kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Gjorde du alla Kenjis uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Ja, jag har gjort alla telefon uppdrag, både i Portland (för Diablos och för Joey), och i Staunton Island (för Yardies), och i Shoreside Vale (för Red-Jacks), men nu finns det inga kvar Men har du gjort Bitch"n"Dogfood uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gamedawg Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Nej, jag känner inte igen namnet, på det uppdraget du nyss nämde... Var hittar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Vid Joeys garage... en telefon utanför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Telefonen ringer bara dagtid, från klockan 9.00 till nån gång på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Telefonen sitter på en betongvägg som omringar ett hus med en skylt på taket där står det Bitch"n"Dogfood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 http://gofree.indigo.ie/~eganp3/Gifs%20and%20Jpeg/test1.jpg här är några bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 http://gofree.indigo.ie/~eganp3/Gifs%20and%20Jpeg/test1.jpg här är några bilder Vad hr dom med det här att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Vad hr dom med det här att göra? ingenting men jag tänkte onödigt att starta en ny topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Dom bilderna har man ju sett...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Så kan det gå om man lämnar dörren öppen till sitt hideout: Se screenshoot Gissa vad jag gjorde med honom när han kom ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Gissar slog ner honom .... eller kanske gick in med honom och tittade på TV3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts