Logi Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 ni som har Pistvakt-albumet måste hjälpa mig med en sak om ni kan?? iaf, så, första låten så säger Lennart Jäkhel: "Benga, sätt på skivan" åsså spelas en bit av en låt...nån som vet vad låten heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 nån?!?!? plzzz, hjälp!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 om ingan svarar så brukar det betyda att ingen vet jag har pistvakt låtarna men jag vet inte vert dom ligger, ska formatera så jag får lite ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 om ingan svarar så brukar det betyda att ingen vet jag har pistvakt låtarna men jag vet inte vert dom ligger, ska formatera så jag får lite ordning men tro'ru att du kan hjälpa mig? j*vli't shyst isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 hade dom inte, sökte på pistvakt men den hittade inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 :'( :'( SYND! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts