Hultenius Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Imorgon kommer hela forumet att stängas temporärt. Förutom en uppgradering till Invision Power Board v1.2 RC 2 så kommer även forumdatabasen att optimeras. Men det är inte allt. Det blir lite möbleringar, splitter av forum samt städning av de senaste dagarnas bravader. När ni kommer tillbaka imorgon kväll eller på lördag hoppas jag att ni kommer till ett bättre och seriösare forum där alla respekterar alla och allt är frid och fröjd (man kan ju alltid hoppas iaf ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Hoppas att alla kommer att sköta sig och inte spama ner allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Undrar vad man ska göra imorgon då... Det ska bli spännande och se vad som har hänt sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Häng på #gtasajten @ quakenet Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jag tycker att man borde flytta SPAM! längst ner på sidan, i en Stängda forum kategori! jag tycker att den stör lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jo, eller ta bort den helt, när alla trådar är flyttade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) jo, eller ta bort den helt, när alla trådar är flyttade ja, de skulle va bäst! för då kan man skryta till nya medlemar om 3månader: jag var med på den tiden då spam fanns *edit* off-topic: gta_fan1: ska ditt namn vara typ gtafanet eller gtafan ett? Redigerad 31 juli, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 det ska bli kul att se hur alla smutskastar mig när jag har stuckit :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 det ska bli kul att se hur alla smutskastar mig när jag har stuckit :'( inte mer än nu tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 det ska bli kul att se hur alla smutskastar mig när jag har stuckit :'( ursäkta ordspråket men varför i h(:!!!:)lvette ska du sticka? så sent som i eftermiddags sa du till mig att du skulle stanna kvar här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 har detta nått å gjöra med att Gtasajtens forum går skitigt segt ? tar ju nästan en minut å klicka sej in på olika topicar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Läs hans lilla "avskedsbrev" i GTAsajten-forumet, så förstår du nog. (Eller rättare sagt, läs tråden och gif-bilden med skribbs inlägg Hultenius sparat (finns i samma tråd) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Ja, efter allt som har hännt så kan det nog bara bli bättre... Jag hoppas inte utan tror på att det kommer att bli mycket bättre nu när allt omorganiseras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 ursäkta ordspråket men varför i h(:!!!:)lvette ska du sticka? så sent som i eftermiddags sa du till mig att du skulle stanna kvar här! har ju inget annat val, jag kommer att bannas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 har ju inget annat val, jag kommer att bannas. det är ju inte konstigt direkt som du har hållt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 ja, de skulle va bäst! för då kan man skryta till nya medlemar om 3månader: jag var med på den tiden då spam fanns *edit* off-topic: gta_fan1: ska ditt namn vara typ gtafanet eller gtafan ett? Då kan ju jag skryta nu och säga att jag var medlem när Allmänt gtasnack fanns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 Jag går och lägger mig nu... så imorgon när jag kommer hem från nånstans vid fem typ så är forumet nere? Och sen när det är uppe igen kommer jag inte in längre? Det var ju kul att veta... skulle gärna vilja ha en chans till men jag är ju 99% säker på att jag inte får det. Men tjejen hade kommit hem i förrgår och vi snackade nyss... det kanske är bra att jag bannas? Så jag kan försöka fixa det med henne istället för att hänga på forumet. Jag kommer sakna er allihopa! Ha det bra, och gör inte samma misstag som jag gjorde. (Men vem fan är dum nog att göra det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 tss tobbe. Låter som du är gtasajten-oman. Sitter här 24/7 och skiter i omgivningen. Så nu när du bannas, om du nu blir bannad, så ska du ta tag i verkliga livet, t.ex din flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 tss tobbe. Låter som du är gtasajten-oman. Sitter här 24/7 och skiter i omgivningen. Så nu när du bannas, om du nu blir bannad, så ska du ta tag i verkliga livet, t.ex din flickvän Dom är inte tillsammans vad jag vet än... Jag kommer sakna dig topp3.. :'( Klarar inte detta alltså.. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts