electron Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Finns d nån bra sparningsfil att ladda hem för VC? Där alla uppdrag e klara å så för ja ska leka lite och råkade formatera bort mina saves (dumma skit som lägger in sig på C:\ i mina dokument fast man har spelet på annan HD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 electron, Tryck här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jag tycker det är jövligt bra att dom sparas på c:/ hade också spelet på en annan hårddisk.. men den hårddisken krasha, så det var bara och skaffa ny disk och spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jag tycker det är jövligt bra att dom sparas på c:/ hade också spelet på en annan hårddisk.. men den hårddisken krasha, så det var bara och skaffa ny disk och spela igen. men o c: hade krashat? tycker att dom ska lägga allt i samma map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts