Logi Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Jag har en trådlös mus...som går på batterier...under är de som en laser grej som lyser... jaja...iaf, så efter typ 2 veckor så måste jag byta batterier på musen... eftersom laser grejen under lyser hela tiden, även när datorn är stängd...kan man inte göra så att när man stångar av datorn så stängs musen av samtidi't??... Tacksam för svar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Ta utt ett batteri eller något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 du har en optisk mus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) Ta utt ett batteri eller något! joo, jag har tänkt på de åxå, men de kommer jag bara att glömmA...:"> Redigerad 31 juli, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 du har en optisk mus! ja, men också cordless, för man behöver inte batterier till optisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 ja, men också cordless, för man behöver inte batterier till optisk men har man trådlös behöver man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 den är optisk, trådlös...men de är ingen "sån-hära-rund-grej-under" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 den är optisk, trådlös...men de är ingen "sån-hära-rund-grej-under" opsisk är att den är utan "sån-hära-rund-grej-under" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 opsisk är att den är utan "sån-hära-rund-grej-under" okey då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 dom flesta musar som går på batterier lägger sig i viloläge / sparar ström då dom inte använts på te.x. 20 min, iaf min föst så lyser den mycket, sen efter några sek så lyser den mindre, efter kanske 10 min så lyser den ännu mindre, sen så lyser den ninte, och man kan på igång den genom at dra en på en yta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Skaffa uppladdningsbara batterier och ladda när det tar slut. Du kan ha två set, ett som körs mednas det andra laddas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Köp ny mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 hummm.. min gör inte det... den lyser alltid.. men bara lite.. (när man använder den..) men.. kan ha fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 vad har du för mus då? Logitech eller microsoft eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Haha köp såna batterier jag köpte förut då får man byta varje dag... men dom kosta ju bara 10spänn... min mus slutar lysa efter typ 20sek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Tror annars att det också kan vara lätt om man har en liten antenn i musen och sen en annan antenn i datorn (eller en liten låda kopplad till pc:n(eller mac:en). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Tror annars att det också kan vara lätt om man har en liten antenn i musen och sen en annan antenn i datorn (eller en liten låda kopplad till pc:n(eller mac:en). öhh??? det e väll nästan så som en optik,trådlös mus e väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Skaffa uppladdningsbara batterier och ladda när det tar slut. Du kan ha två set, ett som körs mednas det andra laddas. det är ganska dyrt med laddare o laddningsbara...man ska ju inte behöva hålla på me sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 öhh??? det e väll nästan så som en optik,trådlös mus e väl? Det är en trådlös, fast jag tror inte att den går på batterier eller att batterierna tar slut fort. fast han måste ju då köpa en ny mus som då inte hjälper han nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 den lyser ganska stark när man använder den...sen efter typ 20 s så lyser det lite mindre...men den slutar aldrig att lysa...efter typ 5 min så blinkar den bara...sen slutar den aldrig blinka förn's man drar den på en yta elle trycker på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts