Visa Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jag har öppnar min server i 76 timmar nu! dock inte ftp delen förrens imorgon! ska ni ladda upp något så kontakta mig på MSN! Sen så har jag öppnat ett "krisforum" för dom som vill skriva av sig så har jag ordnat fram ett spamforum med Gta, CS mm. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- så ni som undrar är adressen http://213.114.227.7/forum/ till forumet! bla. Gizmo är hostad på adress http://213.114.227.7/gizmo ÖPPET I 76timmar från och med 16:40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 På tal om hostar, vad har hänt med thearmageddon.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 På tal om hostar, vad har hänt med thearmageddon.net det är den fast snubben plockade bort domänen! nu har jag mixtrat på morgonen och nu ska den vara igång i 76 tim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 det är den fast snubben plockade bort domänen! nu har jag mixtrat på morgonen och nu ska den vara igång i 76 tim! är inte den hosten öppen dygnet runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) Tänkte rabbla upp några regler: Dom som vill bli hostade PM:ar eller MSN'ar Jag godkänner inget Porr på servern! jag tar inte emot blanka .exe filer för det kan vara virus! vill du få en exe hostad så zippa den! Datorn är alltså på 24:3 *edit* är inte den hosten öppen dygnet runt? eightball: läs min post igen ! Redigerad 31 juli, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 aoohh jag som också tänkte göra mitt lilla forum nja du han förre men jag kan säga att mitt kommer vara uppe dygnet runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) 24:3? EDIT: Jo... Redigerad 31 juli, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) aoohh jag som också tänkte göra mitt lilla forum nja du han förre men jag kan säga att mitt kommer vara uppe dygnet runt läs igen på båda posterna står det att forumet ska vara uppe dygnet runt i 76tim! eightball: editera gärna poster! annars blir den här tråden en klump med spam! 24:3 BETYDER 24TIM I 3DAGAR! har du inte hörttalas om 24:7? det blir ju 72 tim, men jag har uppe servern lite extra senitel: du var hostad på http://213.114.227.7/warmedal Redigerad 31 juli, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jag var hostad förut..varför är jag inte det nu då? kan iaf inte hitta http://213.114.227.7/senitel/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) men vad menar du med 76 timmar det är ju 24 på ett dygn öhh fattar inte Edit : jo jag fattar Redigerad 31 juli, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) Do'h de har blivit nå fel! forumet knyter sig till thearmageddon! vi skriver i PHPforums istället! 213.114.227.7/phpforum Redigerad 31 juli, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 böl letat i flertal månader efter ett gratis forum och så kommer du med ett en server och ett phpbb forum som kör snabbare än detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 böl letat i flertal månader efter ett gratis forum och så kommer du med ett en server och ett phpbb forum som kör snabbare än detta gör en egen server om du har 10mbps uppkoppling! annars kan du tetsa invisionfree! men det är kanska långsamt och man har inte så stor möjlighet + att man bara får 3mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 det har gått mer än 3 dygn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 oopppss såg inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Tjena !?! Skulle vilja framföra ett tips till "Visa City" Jag såg att du hade en server med (Ip-Adress) Hitta ett intressant program som kan tänkas vara något för dig. No-IP DUC (Dynamic Update Client) 2.1 (Finns att ladda ner på www.download.com ) Tillverkarnas beskrivning av programet: No-IP Updater is used with No-IP.com's free DNS service. This client keeps your IP address in sync with a specific DNS host name, provided by No-IP.com. This is helpful for users wanting to run a Web/FTP server on their home computer. Note: You must register a free account and add host names at the No-IP.com Web site in order to use this client application. Jag hoppas att du kommer att gilla detta och så sliper vi andra tråkiga siffror att memorera ... Skämnt o sido Lycka till med servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Han kanske har fast IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Han kanske har fast IP jepp! men just nu blev det något knas! ska åtgätda felet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Vad är det speciella med no-ip? Är det bara att man slipper ge ut IP-nummret (och lättare adress) eller finns det andra fördelar som tex. att servern är uppe även om datorn är avstängd etc.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts