epix Skrivet 1 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 Finns det ingen svensk guide till Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Vet att det varit uppe förr men kan någon säga hur man gör sådana där istappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Photoshop topicen är kvar men den finns i "Papperskorgen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Finns det ingen svensk guide till Photoshop? här, vissa grejer kostar men den är bra endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) Ni kan nu använda den "officiella" photoshop topicen! Redigerad 3 augusti, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) Den funkade inte Redigerad 3 augusti, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Jag försöker ändra från .psd till .png så här: 1. öppnar bilden med paint 2. sparar den som .png 3. upptäcker att det inte funkar 4. gråter Vad gör jag för fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Jag försöker ändra från .psd till .png så här: 1. öppnar bilden med paint 2. sparar den som .png 3. upptäcker att det inte funkar 4. gråter Vad gör jag för fel?? Ta snacket i den Officiella topicen nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts