Visa Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Här tänkte jag att man kan kan lämmna in sina bidrag från tävlingen! OBS! Gör inte det om ni fått ett mail från Hultenius om att ni ska vara med bland dom 5 bästa!! Ja, här kommer min! Tommy's liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jag laddar hem den nu, segt går det, bara 7kb per sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jag laddar hem den nu, segt går det, bara 7kb per sekund 9th gates server är nog överbelastad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Ok, här kommer mitt bidrag. TANKA (Ligger på en snabb lina, oroa er inte för snigelfart ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) Ok, här kommer mitt bidrag. TANKA (Ligger på en snabb lina, oroa er inte för snigelfart ) 25 kbit/s är vad jag kallar för snigelfart. dagens I-lands problem Redigerad 3 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 25 kbit/s är vad jag kallar för snigelfart. det är va ja kallar normal typ där ser du hur bortskämd man blir med riktit bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 omfg! Det är du som drar ner på farten i så fall! Knappast servern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 omfg! Det är du som drar ner på farten i så fall! Knappast servern... Knappast! Visst att Felias ADSL inte är så snabbt, men det klarar gott och dubbla hastigheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Nu ger jag upp. Efter 2 försök så hänger sig nerladdningen efter 25,1 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Tobbeh. Kom på vad det beror på, Filmen ligger på en ADSL lina. Servern klarar knappt att flera tankar från den samtidigt, så jag flyttade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 hmm, när jag försöker ladda ner "Tommys liv" så öppnas det direkt i windows media player och sen går det inte att se den, det kommer en felruta som säger nått ointressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 HÄR kan ni tanka mitt bidrag Triple Z... sorry för fileplanet, om nån kan hosta den själv så säj till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Här är mitt bidrag: Geezus - Freestyle Ligger på Fileplanet kunde inte lägga den på någon annan server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Här är mitt bidrag: Geezus - Freestyle Ligger på Fileplanet kunde inte lägga den på någon annan server. man måste ju vara medlem för att tanka där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) man måste ju vara medlem för att tanka där... Det "kostar gratis" Redigerad 5 augusti, 2003 av Geezus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Det "kostar gratis" men orka ok, jag kanske orkar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 sen måste man väl stå i kö i typ 20 min för att få ladda ner på fileplanet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Jo, och det är dryygt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Här tänkte jag att man kan kan lämmna in sina bidrag från tävlingen! OBS! Gör inte det om ni fått ett mail från Hultenius om att ni ska vara med bland dom 5 bästa!! Ja, här kommer min! Tommy's liv bra men jag förstår inte varför du skulle snipra ett fönster?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 HÄR kan ni tanka hem min film Triple Z som nu är hostad av spacepig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts