Jonny Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Yo, Skulle gärna vilja ha ett liknande news system på min site som finns på denna site där man kan lägga till kommentarer osv. vilket script har du använt dig av eller har du skrivit det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 tror att han har gjort det själv. men du kan kolla på HotScripts.com där finns en hel del scripts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Japp, jag har skrivit det själv och det är 100% integrerat i GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Så du ha rinte använd dig av PHPnuke eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Så du ha rinte använd dig av PHPnuke eller liknande? Kan svara åt honom, nej! Ingen vettig människa använder väll PHPnuke?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Är det någon som har en kul idé om en sida eller tänker starta? Mejla mig på haraldh@chello.se om du behöver en öppen och trevlig medarbetare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts