Hultenius Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Vårt gamla spamforum har nu stängts. För ett år sedan fyllde den en funktion men på senare tid har den bara varit ivägen och blivit allt oseriösare. En del personer har tyvärr överreagerat på det här och lämnat forumet på ett eller annat sätt. Till er som funderar på att göra samma sak bara på grund av spamforumet bör i alla fall stanna några dagar och se hur det nya forumet utvecklar sig, det är många förändringar på väg. Om ni ändå inte klarar er utan spamforumet har vi gång på gång påpekat att vi har en chatkanal uppe dygnet runt så det är bara att hoppa in där. Använd sökfunktionen och sök på "#gtasajten" för mer info om det. Det ska noga påpekas att vi i grund och botten är ett GTA-forum. GTAsajten är ingen billig verksamhet räknat i både tid och pengar. Därför ska vi också använda våra resurser till rätt saker. I och med att spamforumet stängs kommer även databasen sluta växa så snabbt vilket är viktigt då vi har haft mycket problem med den. Eventuellt kommer vi även att spara lite RAM-minne vilket leder till att en del felmeddelanden försvinner. Viktigast av allt är dock att forumet blir seriösare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Kommer det att öppna igen? Jag tycker det var både tråkigt och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 stäng spam! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Bra! Jag undrar bara när du kommer flytta t ex PixelCity trådarna?:"> Och alla andra "ospammiga" trådar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Först vad jag i mot en stängning men nu vettefan det gödar ju bara storspammare som t.ex skribb, tbV, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Bra! Jag undrar bara när du kommer flytta t ex PixelCity trådarna?:"> Ojdå, glömde det :"> Jag flyttar över dom nu. Resten av alla trådar flyttas nog imorgon, då är det städning som gäller här (mer info om det kommer senare idag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) Ojdå, glömde det :"> Jag flyttar över dom nu. Resten av alla trådar flyttas nog imorgon, då är det städning som gäller här (mer info om det kommer senare idag) Första gången någonting sker på en bestämd tid... ( ) Redigerad 31 juli, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 ska inte den andra topicen PixelCity, Eastside flyttas också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 ska inte den andra topicen PixelCity, Eastside flyttas också? Men ta det lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Jag kan inte sticka, jag kan bara inte :'( Det är så kul att se hur forumet utvecklats. Så jag säger samma sak som skribb.. Stäng Spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Jag kan inte sticka, jag kan bara inte :'( Det är så kul att se hur forumet utvecklats. Så jag säger samma sak som skribb.. Stäng Spam Ja nu när alla stannar gör du också det. *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) Med det menar du att jag gör som alla andra? NEJ.. Har du svårt att fatta det? Vilken del av ordet NEJ förstår du inte? EDIT Du kanske hatar mig och vill att jag ska sticka? Fint, jag kan göra det om du vill det. Redigerad 31 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Har jag sagt att jag hatar dig eller? Men du sa att du inte lämnade pga av någon annan men när dom andra stannar så gör du det också. Men skit samma stanna du.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Jag gillar forumet, därför gick jag tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Jag gillar forumet, därför gick jag tillbaka SKIT SAMMA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts