nickee Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Är det någon som kan hjälpa mig med mitt problem? Bakgrunden flimmrar efter ca en halvtimmes spelande. Det går fortfarande att köra spelet men markörerna på kartan har försvunnit så att jag ej kan göra uppdrag. Om jag tex åker förbi några palmer så dyker de upp i bakgrunden flera stycken på rad ( Detta är lite svårt att förklara) och det blinkar. När jag sedan trycker på Esc-knappen för att avsluta spelet så flimmrar menyn jag kommer till ( mycket irriterande). Jag skulle var väldigt tacksam om någon vet problemet och skriver ned det, för detta är inte roligt att bara spela i en halvtimme och bara klara 3-4 uppdrag och sedan så hakar det sig. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Har du prövat att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Undrar om det här är felet som man behöver 1.1 för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Ja jag har provat att installera om och det blev inte bättre. 1.1 var hittar man den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 www.Gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Jag hittade den ,tack jag håller nu på att ladda ned den så får vi se sedan om det var det som var felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Det fungerade inte, jag laddade ned 1.1 och den gjorde en update men när jag skulle köra spelet så började det att flimmra igen. Vad skall jag göra? Jag vill spela GTA VC Finns det inget annat sätt att göra så att spelet går bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Jag har också otur med patchar: GTA2: gick ej att starta när jag installerade xp-patchen GTA3: xp-patchen minskade inte hackandet CS: inget ljud Mafia: patchen åtgärdade inte mitt problem Vice City: Patchen hjälpte inte, ändrade en inställning sen funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 nickee: vad har du för grafikkort? ett tips skulle nog vara att ladda ner nya drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Var ser man vad för grafikkort man har? Finns det någon seriös sida med drivrutiner som du kan rekommendera mig? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Arvid: Vad var det för inställning som du ändrade på så att spelet fungerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Hultenius: Kan du säga var man kan ladda ned drivrutiner? Om det ej är drivrutinerna, vad kan det då vara? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts