samool Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 är det nån som vet hur man öppnar *.pak filer... jag har försökt med massa program men det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Till Quake(x) eller Half-life... eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Till Quake(x) eller Half-life... eller något annat? half life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 är det nån som vet hur man öppnar *.pak filer... jag har försökt med massa program men det går inte *.pak filer kan öppnas med ZipGenius som kan öppna i stort sett alla filer!! Ladda ZipGenius HäR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 *.pak filer kan öppnas med ZipGenius som kan öppna i stort sett alla filer!! Ladda ZipGenius HäR! tack så mycket... jag visste att jag kunde få hjälp här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts