Hedagarden Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Tänkte bara kolla om det är nån mer än jag som har ett lag på Hattrick? Jag heter iaf Hedagarden och spelar i division V.749. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 ??? Det är nåt...man bygger upp sitt eget fotbollslag eller nåt sånt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Jag gillar inte fotbolls spel....... Speciellt inte manager! spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trashmaster Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Jag har inget lag...men många på min skola pratar om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Gör dom är det så populärt på din Skola?? På min skola e det döts tyst om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Tänkte bara kolla om det är nån mer än jag som har ett lag på Hattrick? Jag heter iaf Hedagarden och spelar i division V.749. hattrick är skit. bli medlem på mz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 hattrick är skit. bli medlem på mz om nån inte vet vad det är så är det managerzone.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Jag vet Vart medlem men det funkade INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 hattrick är skit. bli medlem på mz mz är skit. bli medlem på hattrick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Umh jaha vilket ska man då Välja ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Umh jaha vilket ska man då Välja ?? Om man tittar till andelen aktiva ligger har hattrick många mer procent, managerzone har dock massor av mer lag. Managerzone kostar dock 10kr, men där får du ditt lag direkt. På hattrick kan du få vänta månader på att få ditt lag, men där är det gratis, så mitt tips är att skaffa dig ett lag på managerzone och på hattrick och spela managerzone tills du fått dit hattrick lag och sen kan du välja vilket du tycker är roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 10Kr från mobilen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 10Kr från mobilen eller? ja. betal sms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 ja. betal sms Ok då går det bra! man har ju några milj på mobilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Mz är fruktansvärt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Mz är fruktansvärt roligt! vad heter du???(På MZ) Jag heter funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 vad heter du???(På MZ) Jag heter funnylin osa. Laget heter Falu Free-For-All (tyvärr bara i 8:an... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 osa. Laget heter Falu Free-For-All (tyvärr bara i 8:an... ) Jag ligger också i 8:an...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts