KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 3dje gången jag ser det tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Kolla på simpsons nu! George Bush har flyttat med vita huset till Springfileld! det var bra! har sett det två gånger nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 ja, den var bra första gången, men jag e trött på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Bart och homer e grymma på att... hmmm... ÄTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 när och var går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Försöker du få tråden låst Åter till ämnet!!! haha, Funnylin! du gillar visst att ha makten att kunna låsa topicar..som det stod i en anna topic, Maktgalen *edit hoppas du inte tog det där illa Redigerad 7 augusti, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 haha, Funnylin! du gillar visst att ha makten att kunna låsa topicar..som det stod i en anna topic, Maktgalen *edit hoppas du inte tog det där illa Du vet att jag inte var mod där va? Du vet att det var ett skämt för att Samool fråga vad Stell och hans tjej gör när dom är ensamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 skulle bara säga att Homer äger och han är min förebild ser på simpsons så ofta jag hinner Seriöst har du han som din förebild? Näää? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 lenny e tuffast efter homer o bart fint sakt av Homer "..dom e lika ovärkliga som tomten , påskharen och eskimåerna ..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Hoppas att det inte gör något att jag livar upp tråden. Jag ser ofta på The Simpsons, och har bandat flera avsnitt. Har många favorit avsnitt, alla är ju speciella och innehåller alltid någon detalj som man minns bra. När Homer skulle skaffa en " svärburk ". Bara för att han svor så mycket så skulle han få betala för det. Så varje gång han svor så fick han lägga i pengar i en burk i köket. Det hände många saker som gjorde att han svor, Så islutet när han skulle snickra ihop en ny hundkoja. Först slog han sig på tummen med hammaren och sa - It´s broken. Sen så trampade han på en spik och sa - Det blir till att ta en stelkrampsspruta, I´m not going to swear, but I will kick this doghouse down! Allt årnade sig iallafall, för Marge hade köpt en ny hundkoja för pengarna i svärburken. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Eller i ett avsnitt när han skulle bygga en BBQ ( grill ) Lisa fick mura hela grunden själv, och sen stod Homer och höll kartongen med grillen ovanför cementen. Botten gick ur kartongen och allt faller ner i den ännu inte torra cementen. Han välter kärran med tegelsten över allt annat. Sen säger Homer. - Jag får bygga fort innan cementen torkar, Han letar efter instruktionerna, men de engelska sidorna är förstörda. Så han får läsa på franska. - Le Grille, what a hell is that! Sen sätter han ihop allt fel, t.ex kör in ett hjul i grillgallret mm. Sen håller han kartongen framför, med en fin bild på en färdig grill, så det ser ut som om han är färdig, och säger typ såhär - Underbar. - Men varför blev inte min sån! Sen tar han bort kartongen och man får se hur det blev, en riktig skrothög. Homer går fram och börjar sparka och slå på sitt värk. Sen blir han kallad för konstnär av en person, när han ska göra sig av med grillresterna. Jag skrattar nästan så ja skriker i början av det avsnittet. Redigerad 13 augusti, 2003 av Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Mitt favo avsnitt har sett nästan alla dom gammla avsnitten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag har sett alla avsnitt typ 6 gånger.. hur jag får tag idom är hemligt Inga wares varje fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag har sett alla avsnitt typ 6 gånger.. hur jag får tag idom är hemligt Inga wares varje fall! Wares snack!!!!!!!!!!! bara skämta, här om dagen såg jag avsnittet då homer och bart går runt på stan och lurar mäniskor (bedrägeri) (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Simpsons RULES Min färg ärORANGE Redigerad 23 augusti, 2003 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 (redigerad) lenny e tuffast efter homer o bart fint sakt av Homer "..dom e lika ovärkliga som tomten , påskharen och eskimåerna ..." WTF?! Jag finns ju på riktigt! Edit: Daaaaamn, såg inte att tråden var så gammal!! *Påskharen förbereder sig på att bli bannad Ursäkta!!! var inte med flit Redigerad 1 augusti, 2008 av påskharen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Åh vilken söt tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 WTF?! Jag finns ju på riktigt! Edit: Daaaaamn, såg inte att tråden var så gammal!! *Påskharen förbereder sig på att bli bannad Ursäkta!!! var inte med flit Obvious troll has failed. .. Bara jag som tycker att på senaste tiden har Simpsons blivit mycket sämre?!?! Inte lika briljanta skämt och annan humor typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 3dje gången jag ser det tråkigt Gamla trådar är the skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts