KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 skulle bara säga att Homer äger och han är min förebild ser på simpsons så ofta jag hinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Ja simopson är ju skit kul ... Fast ja gilalr ändå Futurama mer det är samma som gjort simpson och futurama...så det är typ lika dant tecknat/animerat..skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) Ja simopson är ju skit kul ... Fast ja gilalr ändå Futurama mer det är samma som gjort simpson och futurama...så det är typ lika dant tecknat/animerat..skit kul Jag tycker båda är typ lika roliga! Redigerad 4 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Nån kanske skrivit om detta tidigare. Har någon sett 3D avsnittet då Homer kommer in i en 3D animerad värld med riktiga människor? Riktigt grymt, han går in bakom bokhyllan i vardagsrummet, kommer då in i 3D världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Har någon sett 3D avsnittet då Homer kommer in i en 3D animerad värld med riktiga människor? Riktigt grymt, han går in bakom bokhyllan i vardagsrummet, kommer då in i 3D världen Nä, men jag vill se det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Nån kanske skrivit om detta tidigare. Har någon sett 3D avsnittet då Homer kommer in i en 3D animerad värld med riktiga människor? Riktigt grymt, han går in bakom bokhyllan i vardagsrummet, kommer då in i 3D världen Såg det i fredags(Tror jag det gick)...fast det roligaste var att han faktiskt hittade det bakom bokhyllan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Nån kanske skrivit om detta tidigare. Har någon sett 3D avsnittet då Homer kommer in i en 3D animerad värld med riktiga människor? Riktigt grymt, han går in bakom bokhyllan i vardagsrummet, kommer då in i 3D världen Har sett den 3 gånger. Den är ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 asgrymt.. har sett det avsnittet ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Det är lätt det bästa! Först blir han lite skraj då han ser människor, sedan ser han en munk-"affär" , då mummlar han "hmm" i en hög (glad) ton, då skrattade jag faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 har ni sett då barney (eller vad han heter) tänkter sluta dicka!? då då dom kommer in på ett ställe så frågar homer: do you have any candy? då säger en tjej: No..., but we have cookies, over there, och hon pekar på bordet homer: aoohh... (besviken), i dont wanna go that far (ljud röst, fast inte så himla ljud), its 12 speeps, haha, do you get it twelwe? haha (vanlig röst) STEEPS?? HIHI (skit ljus röst) man skrattar då man hör det sen efter det så blir det svart , sen så får man se att han ligger i några buskar och han säger: aoouh, how did i get here? hhehe, kanske inte låter så kul nu, mne kul då man kollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Nån kanske skrivit om detta tidigare. Har någon sett 3D avsnittet då Homer kommer in i en 3D animerad värld med riktiga människor? Riktigt grymt, han går in bakom bokhyllan i vardagsrummet, kommer då in i 3D världen japp, sett det mycket snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Simpsons är lätt den bästa serien som gjorts. Har sett varenda avsnitt som har varit på tv i Sverige. Mitt favorit avsnitt är någ "Insane Clown Puppy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Nej,nej NEJ! South Park är och förblir det bästa humorprogrammet. Visst Simpsons är askul det med men South Park är ändå bäst. Tycker jag..... Jag har sett lite av avsnittet där Homer blir i 3D,i London på en sån där bio där man fick ha 3D glasögon men dom visade lite klipp ur olika serier osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 south park e fult, och för småbarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Nej,nej NEJ! South Park är och förblir det bästa humorprogrammet. Visst Simpsons är askul det med men South Park är ändå bäst. Tycker jag..... Jag har sett lite av avsnittet där Homer blir i 3D,i London på en sån där bio där man fick ha 3D glasögon men dom visade lite klipp ur olika serier osv... Jag gillar det avsnittet när homer går bakom bok hyllan och säger att det här liknar serien "Twilight Zone" Pga portalen är Twilighty och det är en Zone Redigerad 6 augusti, 2003 av Chupaccabra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 south park e fult, och för småbarn mmm... South park kan va rolit IBLAND! MEN INGET SLÅR SIMPSONS!!! Tycker Bart och homer äger mest Nån som såg det där avsnitten nån dag när Homer skulle äta mycket för att få jobba hemma --------------------------------------------------- Det där med Homer i 3d världen är ju grymmt! och på slutet ramlar han in i RL världen och är rädd för människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Fat Disability Homer! *eDiT* vad heter det avsnittet? när homer e i 3d välden.. jag han kolla precis i början sen skulle vi äta.. (länge sen!) Redigerad 7 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 vet inte... det är iaf. kort , typ 10-15min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Nån som såg det där avsnitten nån dag när Homer skulle äta mycket för att få jobba hemma det var väldigt roligt!! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Kolla på simpsons nu! George Bush har flyttat med vita huset till Springfileld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts