NutCase2 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Här kan alla skriva om allt inom simpsons, vilket avsnitt ni tycker e roligast och helt enkelt bara snacka om t ex de senaste avsnittet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 bart är ju helt klart bäst.. när han delar ut "psalmen" i kyrkan, och det är hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Nån som kollar på Simpsons nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 såg ni avsnittet på 3an idag! lisa är vegetarian! och ingen håller me henne! sen ser hon en reklam! : Ät inte nötkött...................................... ...Ät rådjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Simpsons har alltid varit och kommer alltid att vara den bästa komediserien som någonsin skapats...och jag överdriver inte... Homer är den absolut bästa karaktären(Vet ni vem som blev utnämnd till århundradets amerikan förresten?)...hans alltid lika klumpiga tillvägagångsätt, hans alltid lika upplysande kommentarer(Har förgyllt min tillvara mången gång), hans oförståelse för det mesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Kollar typ på reprisen nu! hehe den e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Simpsons har alltid varit och kommer alltid att vara den bästa komediserien som någonsin skapats...och jag överdriver inte... Homer är den absolut bästa karaktären(Vet ni vem som blev utnämnd till århundradets amerikan förresten?)...hans alltid lika klumpiga tillvägagångsätt, hans alltid lika upplysande kommentarer(Har förgyllt min tillvara mången gång), hans oförståelse för det mesta... håller med där !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Har tyvärr inte 3an men tjejen har så när jag är hos henne brukar jag titta(om vi inte gör nått annat... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Nån som vet hur många säsonger som släppts på DVD?..(Den svenska realeasen asså...vill inte importera...det är så dyrt)...är det bara dom tre första säsongerna som släppts??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Har tyvärr inte 3an men tjejen har så när jag är hos henne brukar jag titta(om vi inte gör nått annat... ) som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 som? det e inte så svårt o gissa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 som? Försöker du få tråden låst Åter till ämnet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Nån som vet hur många säsonger som släppts på DVD?..(Den svenska realeasen asså...vill inte importera...det är så dyrt)...är det bara dom tre första säsongerna som släppts??? tror bara att det är dom.. men ladda ner istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Programet idag var iaf bra tycker jag, vem mer såg de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 tror bara att det är dom.. men ladda ner istället.. Inget sånt snack här!!!(Dessutom sitter jag med modem+jag vill ha DVD:erna)... "Programet idag var iaf bra tycker jag, vem mer såg de? " Jag ser det varje dag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Simpsons har alltid varit och kommer alltid att vara den bästa komediserien som någonsin skapats...och jag överdriver inte... Homer är den absolut bästa karaktären(Vet ni vem som blev utnämnd till århundradets amerikan förresten?)...hans alltid lika klumpiga tillvägagångsätt, hans alltid lika upplysande kommentarer(Har förgyllt min tillvara mången gång), hans oförståelse för det mesta... håller med dig till punkt och pricka. simpsons slår ALLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Simpsons har alltid varit och kommer alltid att vara den bästa komediserien som någonsin skapats...och jag överdriver inte... Homer är den absolut bästa karaktären(Vet ni vem som blev utnämnd till århundradets amerikan förresten?)...hans alltid lika klumpiga tillvägagångsätt, hans alltid lika upplysande kommentarer(Har förgyllt min tillvara mången gång), hans oförståelse för det mesta... Presis! Håller med oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hämtar tillbaka den här från papperskorgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) som? Jag tror att dem sitter och spelar tetris... eller kanske.... hmm... gta? Redigerad 4 augusti, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag tror att dem sitter och spelar tetris... eller kanske.... hmm... gta? Nu var det kanske inte off-topic snack som den här topicen hämtades tillbaka för! (Tog en stor risk när jag hämtade tillbaka den... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts