badboybutcher Skrivet 27 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2002 jag köpte GTA3 idag och skulle börja spela. Märkte att jag inte kunde se texten på menyerna och när jag kommer in i spelet så funkar inte grafiken på texten, med andra ord jag ser inget av det man kan läsa (poängen, hur många liv man har osv) Jag läste i readme.txt att det fanns en bugfix och laddade ner den, men den fanns bara för engelska WinXP den gick inte att installera på min version. Jag kan inte lira förrän detta problemet är löst. Riktigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2002 Här finns fixen till den svenska versionen av Win Xp --> http://download.microsoft.com/downloa....SVE.exe Det borde fungerar efter att du har laddat ner och installerat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
badboybutcher Skrivet 27 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2002 DET FUNKAR!!! Du är en ängel! fan, du anar inte hur mycket jag krabbade med detta. Tack, ska lira halva natten nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 27 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2002 Hultenius är GUD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts