ViceMan Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 den där bil huset .... som ligger typ vid flygplatsen .... det finns ett stort garage där dom vill ha 2 bilar tror jag ... först satt jag in en rancher sen så gick jag leta efter vilken dom ville ha efter men dom säger bara we are not interested in that car... vilken bil äre skulle bli sk*t glad om ni svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Det finns en liten lista vid garaget. Annars så får du listorna nu: Lista 1: Landstalker Idaho Esperanto Stallion Rancher Blista Compact Belöning: Deluxo Lista 2: Sabre Virgo Sentinel Stretch Washington Admiral Belöning: Sabre Turbo Lista 3: Cheetah Infernus Banshee Phoenix Comet Stinger Belöning: Sandking Lista 4: Voodoo Cuban Hermes Caddy Baggage Handler Mr. Whoopee Pizza Boy Belöning: Hotring Racer Redigerad 30 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Det finns en lista till höger om Garage-porten där det står vilka bilar de vill ha. När de är klar med första listan kommer det komma upp en ny, efter den en till och sedan ännu en (totalt fyra listor alltså). Här finns alla fyra listorna... Edit: Too late... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 1 en sekund före dig Blaque Duh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 1 min var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Nej, jag postade: Jul 30 2003, 22:28 ----------------------------------------- Blaque postade: Jul 30 2003, 22:29 Edit Duh, det där var minuter Redigerad 30 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Okej!?? Då är alltså 22 minuter... låter inte särskilt rimligt! Var är timmarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceMan Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 DiazEvil @ Jag editierade när jag tänkte efter ViceMan @ Inga problem, men överdriv inte med smilisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Oj! Jag såg inte det, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Om nån vill se belöning-bilarna (och även listor) så finns det här Redigerad 30 juli, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts