Space Hunter2001 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 är det nån som kollar på den här filmen hangman på 3an just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 är det nån som kollar på den här filmen hangman på 3an just nu? Det här ska va i vardagssnack!!! synd att den e låst.. sa ju att det skulle bli spam alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ja, det vet alla jävlar dig hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Men det e ju för fan inte hultans fel att han måste låsa spam det e blandannat ditt fel skribb!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 spam behöver inte låsas, bara reglerna som behöver ändras. och jag vet varför hultan låser spam: DET ÄR LÄTTARE ATT TRYCKA PÅ EN KNAPP ÄN ATT SKRIVA LITE NYA REGLER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Vad har skribb gjort?! Sen så behöver inte alla behandla hultan som gud! Han e scysst han äger GtaSajten och jag vill hjälpa honom så den kan va kvar, men vi måste iaf säga vad vi tycker, så hultan vet, han kan juh göra vad som hälst annars o tro att de e ok för oss! Vi måste vissa vår Arga sida nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ett tips bara: skriv inte mer, hultan kommer låsa denna topic ändå, slösa energi på annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 fett lol @ skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Vad har skribb gjort?! Sen så behöver inte alla behandla hultan som gud! Han e scysst han äger GtaSajten och jag vill hjälpa honom så den kan va kvar, men vi måste iaf säga vad vi tycker, så hultan vet, han kan juh göra vad som hälst annars o tro att de e ok för oss! Vi måste vissa vår Arga sida nu! Vad skribb har gjort? Det e nog han som har spammat mest på den senaste tiden..... @ skibb Skriva nya regler tror jag inte funkar,dom har ju inte följts så bra hitils varför ska det funka sen för?? Jag tycker att alla som spammar ska bannnas i stället! Redigerad 30 juli, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 fett lol @ skribb hoppas det var medskrattande och inte att du skrattar åt mig nåja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts