KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Så här är min nya Dator är det bra? *Edit* ja får den i september sån som jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 den kostar 400 i månade tror ja.. märke:HP(???) model ingen anning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 märke: compaq modell: står ju i bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 märke: compaq modell: står ju i bilden Märke = HP eftersom HP har köpt Compaq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ok, när gjorde dom det? min är en compaq iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) compaq.. BAH och hambug! hade en sån en gång, efter typ 8 veckor så blev den skit trög, använde den "blåa skivan" och återställde, men samma skit var kvar, formaterade och slängde in win98, fungerade 7x så bra än compaqs special, sen då mamma ringde in till suporten för någon grej, så måste vi ha compaq verision en, försäkte, med ack, ve och fasa, compaq, näe tackar nej tilldet, har hellre en biligare bättre kvalla dator (För alla er som säger data istället för dator, så är det fel, data = binära tal (mjukvara) hårdvara = komponenter (datorn i sig själv i enkel beskribing)) EDIT: klart jag har förbeställt, ÄLSKAR HL!! varvade: 2ggr på easy 1 gång på medium 2 ggr på deffucult, håller på en gång till på difficult Redigerad 31 juli, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts