dundersmet Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag förboka spelet igår Nu är det bara att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Vet inte.... det beror helt på system-kraven (som säkert är måttliga ) men isåfall önskar jag mig det när jag fyller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Har inte beställt, burken pallar minimum kraven fast vill hellre ha en 3 ghz helst för att slippa låg fps på MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 har inte förbokat, ska inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Var hittade du minimumkraven nånstans? Redigerad 30 juli, 2003 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Var hittade du minimumkraven nånstans? tror det ligger på 800 mhz 256 ram.Har 1200 och 256 fast vill skaffa en ny data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag förhandsbokade det för några veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag ska "testa" hur det funkar med nvida kort innan jag köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Nja, jag vet inte riktigt. Har aldrig riktigt gillat Half-life... Ska nog köpa det om det funkar med Nvidia kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Var hittade du minimumkraven nånstans? finns inga än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 finns inga än Jodå sett överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag har inte förbokat men ska lugnt köpa HL2 när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag har inte förbokat men ska lugnt köpa HL2 när det kommer ut. Om du inte förhandsbokar lär det vara slut efter en timme i affärerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Om du inte förhandsbokar lär det vara slut efter en timme i affärerna! nädu! tror inte jag affärerna komemr vara väl förberedda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Om du inte förhandsbokar lär det vara slut efter en timme i affärerna! Jag ska nog få tag i ett exemplar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 nädu! tror inte jag affärerna komemr vara väl förberedda Jag skämtade ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Så här är min nya Dator är det bra? *Edit* ja får den i september Redigerad 30 juli, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 inte särskilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Jodå sett överallt. inga exakta Redigerad 30 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Så här är min nya Dator är det bra? *Edit* ja får den i september märke? modell? kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts