guardian Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 mp3 mappen funkar ju inte! jag har laggt låtarna i mp3 mappen i audoi filen men den kanalen funkar ändå inte! och låtarna är i mp3 format :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hej! Om du konverterat låten från något annat format så går den ej att spela i GTA! (iallafall inte för mig!) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hej! Om du konverterat låten från något annat format så går den ej att spela i GTA! (iallafall inte för mig!):"> LoL ALLA mp3:or är konverterade från wav... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ja men jag hr inte konverterat dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Vilket med andra ord innebär att man inte kan köra med mp3....eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 guardian: Det finns en text-fil i mp3 mappen, där ska det stå om vc godtog mp3:n. Gjorde den det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Vilket med andra ord innebär att man inte kan köra med mp3....eller? men mappen som man ska lägga filerna i heter mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 LoL ALLA mp3:or är konverterade från wav... Hej igen! Jag menar om du konverterar en låt från WAW till MP3 själv så tar inte ta den! (inte här hos mig iallafall!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hej igen! Jag menar om du konverterar en låt från WAW till MP3 själv så tar inte ta den! (inte här hos mig iallafall!) vilken tur! men jag har fortfarande problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hej igen! Jag menar om du konverterar en låt från WAW till MP3 själv så tar inte ta den! (inte här hos mig iallafall!) Den spelar ju wav filer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Hej! Det ville den itne göra för mig!? Typiskt min otur alltså... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 guardian: Det finns en text-fil i mp3 mappen, där ska det stå om vc godtog mp3:n. Gjorde den det? jag letade efter den men jag hittade inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 MP3Report.txd heter den. Den finns i MP3 Mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts