Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag funderar på att köpa SimCity 4, men är det värt 300-400 kr? Eller borde jag köpa något annat spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Gillar du tidigare Sim City spel och även andra strategi spel så är det ett bra val. Annars bör du rikta in dig på nåt annat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag tycker inte att du ska köpa det köp något annat istället och vänta tills det kanske gått ner mer i pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) ... Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag har inte kört SimCity så mycket, men jag gillar många andra strategi-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag har de. funka inte så bra kan Bero på att... *hörm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 om du köper det, tro inte att du kommer få den förste skyskrapan efter nån timme, det kommer ta lång tid att få ihop flera stora städer, men det är grymt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 kan man göra egna byggnader som i 3:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 kan man göra egna byggnader som i 3:an? japp, Maxis har släppt ett prgoram som kallas för Lot Editor kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 altså deras officiella då kanske skulle köpa för 299 kr på webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag tycker att 3'an är extremt lik sin uppföljare. Men visst, köp 4'an på en gång. Snart kommer även tilläggspacket rush hour som ser mkt bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 SimCity 4 är mycket svårare än 3:an. I trean kunde man göra en perfekt stad ganska lätt om man bara balanserade RCI. Men i 4:an har dom lagt till massa krångligheter som underklass, medelklass och överklass i befolkningen. Sen tyckte jag det var jobbigt att behöva ändra budgeten för varje statlig byggnad. Om man inte gjorde det så blev man pank direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Det låter... jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 eh... specielt svårt är det ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts