dundersmet Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hoppas att det här inte är sant Jag vill inte att HL 2 ska bli försenat Står här men... ...Hoppas att Andy har rätt att det bara är ett ryckte :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 det står på rätt många hl2 sidor finns båda för och nack delar om det blir försenat en fördel är att kom borde fixa ge force buggen, en nackdel är att det kommer senare men det får man leva med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Fast Gabe Newell på Valve sa att det var första gången han hade hört talas om det. Angående förseningen så har dem inte utgett varför det blir försenat, fast som Tyrone sa då ger det dem lite tid att fixa AA(Anti Aliasing)buggen så att det funkar på fullscreen på Nvidia GeForce kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Fast Gabe Newell på Valve sa att det var första gången han hade hört talas om det. Angående förseningen så har dem inte utgett varför det blir försenat, fast som Tyrone sa då ger det dem lite tid att fixa AA(Anti Aliasing)buggen så att det funkar på fullscreen på Nvidia GeForce kort. det funkar med full utan aa men det blir dåliga texturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 http://se.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=9051 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Det där lät ju lättnande *pustar ut* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 När jag läste i amerikanska pcg så stog det också att hl2 kommer ut i slutet av september, vilket jag då tror att det kommer ut (är inte säker). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 När jag läste i amerikanska pcg så stog det också att hl2 kommer ut i slutet av september, vilket jag då tror att det kommer ut (är inte säker). Japp, realese-datumet är 30 september. Förr en gångs skull vill jag nästan hoppa över sommaren och gå direkt till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 2003-09-30 kommer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 2003-09-30 kommer det Det var ju det jag sa precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det var ju det jag sa precis! ja ja ja såg inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts